Data e postimit: 2020-05-04 19:03:15
Lexime: 6031
KUNDRINORI
Lloji: Analize letrare
Tema: KUNDRINORI
Autori: S'KA
Shkolla: THIMI MITKO
Klasa: 6/1
Qyteti: PRISHTIN
E-mail: blertasadiku@hotmail.com


Kundrinori ne sintakse perben:Objekti qe e merr veprimin e drejtperdrejt te foljes(kallzuesit te fjalis),p.sh.DJALI E TAKOI SHOKUN-(kundrinor i drejt).Objektin qe eshte perfitues i veprimit qe shprehet prej foljes(kallezuesit)p.sh.-Ja dhan dhuraten vajzes(kundrinor i zhdrejt pa parafjalë).Diskutuam deri von per mesimet.(kundrinor i zhdrejt me parafjal)😊

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: Provimi i lirimit, gjuha shqipe test, provimi i klases 9, klasa 9, provim lirimi teza, shenime gjuha shqipe 9
Materiale/Shënime për provimin e gjuhës Shqipe për klasën e 9 Shënim: Ky material është një koleksion shënimesh që fillojnë nga klasa e 6 deri në të 9-tën dhe nuk janë në ndonjë rregull hierarkik gjithsesi. Shënimet shërbejnë thjesh...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: MATEO · Lloji: Poezi personale · Tema: llogari
llogari syte e vajzes si lule bliri... ti vajzen e ruan sic ruhet ne bankat e zvicres floriri vajza kerkon shokun kerkon dashurine me floririn e kulluar vajzeror ti kerkon te besh bisnes te nxjerresh fitim...
Autori: ROSELA BAJRAKTARI · Lloji: Poezi personale · Tema: SHKOLLA
ME SHOKE DHE SHOQE JEMI NE NJE KLASE, SECILI PREJ NESH KA TE DREJTE TE FLASE. LIRSHEM DHE BUKUR SHFAQIM MENDIMET, POR VENDIN KRYESOR E ZENE MESIMET. EDHE KUR LUAJME S'I HARROJME MESIMET, QE TE DALIM MIRE NE TE GJITHA TESTIMET.
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
Autori: 00 · Lloji: Pershkrim · Tema: Arushi Alvin
Objekti im me i dashur i femijerise eshte arushi Alvin.Ai eshte miku im me i mire edhe pse nuk eshte i gjalle.Ai eshte nje arush i vogel me gezof shume te bute . Ka dy sy te vegjel te ndritshem dhe nje bark te madh Pervec te qenit i bute dhe i lezetshe...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Analize letrare · Tema: Shume shqiptare jane larguar per jetë me te mire por e kane kuptuar se ska si atdheulase
Porsi zogu qe merr dhene S'e harron kurre folene Dhe shqiptari qe mergon Atedhene se harron Dhe shqiponja me syrin prishe S'e shikon dot atedhene te trishte Aty ku degjon ninullat e para Vlersimet e shumta dhe mesimet e mara Degjon zerin e n...
Autori: Ambeta vasku · Lloji: Analize letrare · Tema: Shqiperia fole shqipesh
Shqiperia,nje vend I vogel we ka nje qoshe diku aty ne Mesdhe,me nje popull bujar e krenar per vendin e tyre,arriti dhe vazhdon te shkruaje historin dhe triumfet e saj nder shekuj. Shqiperia esht nj podium me male,kreshtathinjur ne veri,ne jug ku dimri s...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...
Autori: Baki Imria · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi shpeh gezimin qe tetja e vajzes i erdh dhe shume shpejt . Ne duhet ta duam te gjithe antaret e famijes sepse edhe ata te dojm ty. Nje fjale e urte popullore: Qengji i bute i thith dy nena.
Ishte nje vajze, E kishte ditelindjen, E ftoi mysariret, Per ne shtepi. Kur i ftoi mysariret, Ishte shume e gezuar, Por ia erdh tetja e saj, Nuk i erdhi Mandej erdh tetja, E u gezua shume, Kur e pa dhuraten, U gezua shume. Kur shkoi tetj...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...




Komentet e fundit!

Emri: pop
Email: bufimaria351@gmail.com
Komenti: Ok

Emri: Haqif
Email: haqifkapertoni21@gmail.com
Komenti: NotHIng



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com